Da li ste tražili osobu?
Za bolje rezultate poslužite se filterom i sortiranjem ZA BOLJE REZULTATE KORISTITE FILTER
POSLOVNI SUBJEKT


Najbolji i najorganiziraniji sportski projekt u Hrvatskoj. U kratkom roku napravili su nemoguce i od kluba kojeg je pratilo 40 osoba po utakmici, napravili su klub cija je prosjecna gledanost 6000 ljudi. Odlicno medijski pracen klub, "oko kluba" sve savršeno, cijene ulaznica i rekvizita odlicne! Sve u svemu odlicno.

POSLOVNI SUBJEKT


Ne znam za vas ali ovaj I-style otkad je u ponudu uveo I-pad 2 same pohvale dobija sa svih strana,i gomila zaradu,polako redefinira trziste elektronickom opremom kako u Hrvatskoj,tako i u svijetu XD

POSLOVNI SUBJEKT


Preferiram u odnosu na Muzej suvremene umjetnosti i ostalih popularnijih... Po mojem mišljenju jedan od najzanimljivijih mjesta u gradu, i to ne samo na Noć Muzeja. Cijena je, kao i u ostalim ovakvim ustanovama, pristupačna (možda čak i ispod stvarne vrijednosti), a zbirke su zanimljive za sve koji žele naučiti više o Zagrebu i njegovoj povijesti.

POSLOVNI SUBJEKT


Lokacija, uređenje i glazba za pohvalu... Super je što imaju organizirane večeri s temom, pa se možete ravnati prema svojem ukusu. Istina je da zbog pomalo čudnog arhitektonskog rješenja atmosfera zna patiti.

POSLOVNI SUBJEKT


Zara je odlična trgovina za sve dobne skupine. Odjeća je lijepa i elegantna, trgovci su pristojni i pristupačni. Kako je u zadnje vrijeme otvoreno dosta novih trgovina nema problema sa redovima u kabinama i slično.

POSLOVNI SUBJEKT
 


Lijepa kuća(muzej), odlična zbirka, prekrasan vrt, odlična lokacija i uglavnom ljubazno osoblje. Svaka pohvala za kustosicu koja se našla dok sam razgledavala muzej i pitala me trebam li pomoć, tako da sam dobila i svog privatnog vodiča koji me proveo kroz zbirku dodatnim i interesantnim informacijama o umjetnikovom privatnom životu i stvaralaštvu.

POSLOVNI SUBJEKT


Warehouse sam posjećivala još od osnovne škole. Što se tiče ponude, mogu samo reći-to su bili dani. Ovo u što se Warehouse pretvorio zadnjih par godina je očajno, ne znam je li do toga da se nabavljaju samo lošije stvari ili je do samih proizvođača koji su promijenili smjer na "šminkeriju" u lovu na veću zaradu. Ako im je to bio cilj, svakako su uspjeli. Preuredili su ga i to je lijepo i sve, ali bitnije bi trebalo biti da postoji veći izbor, i mnogo mnogo niže cijene jer ako ovako nastavi i on bi mogao propasti kao Kvazi Warehouse koji je pred zatvaranje davao robu i za 65% popusta.Većina kupuje na popustima koji su u Warehouseu obično samo jednom godišnje i to zimi,ali što vrijedi popust ako nemamo što kupiti. Njegova posebnost bila je upravo u raznovrsnosti skate odjeće i obuće i ostalih stvarčica potrebnih za skate.Danas o tome ne možemo govoriti. Također, web shop im je očajan, toliko da im je ponuda oskudna i ista već godinama. Ili ga jednostavno ne ažuriraju. Sve u svemu, šteta.

PRONAĐENO REZULTATA: 21867